„Paweł Zawadzki to
kolejny pianistyczny talent(…). Jest
muzykiem godnym najwyższej uwagi,
pianistą z którym możemy wiązać nadzieję
na przyszłość.”
Adam Rozlach
Biuletyn Pofestiwalowy, Tarnów
„Z pewnością
niemało miał od siebie do powiedzenia
wybitnie utalentowany wrocławianin Paweł
Zawadzki, który(…)potrafił w Sonacie
b-moll Chopina zaprezentować
interpretację dużego formatu, a jego
wykonanie Mazurków op. 59
prof. Regina
Smendzianka określiła jako
arystokratyczne.”
Józef Kański Ruch
Muzyczny
„Paweł Zawadzki
ukazał się jako pianista o świetnym
opanowaniu klawiatury. Jego wspaniała
technika wykorzystana została na usługi
interpretacji, na wydobycie wszystkich
niuansów zawartych w tych utworach.
Pianista operował szlachetnym dźwiękiem,
o pięknej barwie, potrafił dostosować
rodzaj dźwięku do stylu epoki i estetyki
kompozytora.”
prof. Andrzej
Tatarski
„Uważam, że Paweł
Zawadzki operuje świetną techniką i
wrażliwością na dźwięk. Jego
interpretacje są bardzo interesujące,
poczucie formy doskonałe. Jest jednym z
przodujących pianistów polskich”
prof. Halina
Czerny-Stefańska
„Paweł Zawadzki
jest doskonałym muzykiem, o dojrzałym
obliczu artystycznym i świetnej technice
pianistycznej.”
prof. Grzegorz
Kurzyński
„Pragnę gorąco
polecić Państwa uwadze wrocławskiego
pianistę – Pawła Zawadzkiego. Miałem
przyjemność akompaniować mu podczas
wykonania III koncertu fortepianowego
d-moll Sergiusza Rachmaninowa. Znakomity
warsztat jakim dysponuje sprawiał, iż
najtrudniejsze partie tego dzieła
przechodził z wielką swobodą bez reszty
oddając się muzykowaniu. Koncert ten
został przyjęty owacją na stojąco.
prof. Marek
Pijarowski
„W sylwetce tego
pianisty uderza niezwykła aktywność
artystyczna, wręcz pasja uprawiania
pianistyki. Obszerny repertuar
koncertowy, stylistycznie zróżnicowany,
obfitujący w arcydzieła literatury
fortepianowej oraz znakomite wykonawstwo
dr Pawła Zawadzkiego pozwalają zaliczyć
go do grona czołowych polskich
pianistów.”
prof. Regina
Smendzianka
„Słyszałem III
koncert fortepianowy d-moll Sergiusza
Rachmaninowa w wykonaniu znanego
polskiego pianisty Pawła Zawadzkiego. Od
pierwszych dźwięków jasnym stało się dla
mnie to, iż wspomniane wykonanie różni
się znacząco od większości niczym
niewyróżniających się interpretacji tego
bardzo trudnego koncertu. Przede
wszystkim to wykonanie zadziwiło mnie
głębokim zrozumieniem treści muzycznej,
wyjątkowością frazowania, poczuciem
formy i plastyki rytmu, odgrywającej
ważną rolę w interpretacji tego
koncertu.”
Konserwatorium
Moskiewskie prof. Wiktor Mierżanow